CAD programy 4M
Zrcadli (Mirror)
Ribbon | Upravit > Upravit > Zrcadlit > Zrcadlit |
Menu | Modifikace > Zrcadli |
Panel nástojů | Modifikace > Zrcadli |
Klávesnice | mirror, zrcadli |
Alias | MI |
Přesune nebo zkopíruje zrcadlově obrácený obraz zvolených entit dle osy zrcadlení.

A. Zvolte entity pro zrcadlení
B. Zadejte počáteční bod osy zrcadlení.
C.Zadejte koncový bod osy zrcadlení.
FILtr<Vyberte entity pro zrcadlení>:
Potvrďte Enter a zvolte entity pro zrcadlení. Opět stiskněte Enter.
Počátek osy zrcadlení: Určete počáteční bod osy zrcadlení.
Konec osy zrcadlení: Určete konec osy zrcadlení. Entity jsou zrcadleny dle vytvořené osy.
Odstranit původní entity? ano (Y)/<Ne> Pro přijetí výchozí hodnoty stiskněte Enter. Pro změnu odpovědi zadejte Ano (Y – Yes) nebo Ne (N – No). Při volbě Ne (N) je ve výkrese vytvořen zrcadlový obraz zvolených entit a původní entity jsou zachovány. Při volbě Ano (Y) jsou původní entity odstraněny.
Upravení množiny entit pro zrcadlení
FILtr<Vyberte entity pro zrcadlení>:
Zvolte Filtr (FIL):
Vybrat dle vlastností: přidAt/odebRat/Blok/barva (C)/hLAdina/měřítko tloušťky čar (LTS)/typ čáry (LT)/tloušťka čáry (LW)/Proxy/tloušťka (TH)/TYp/hodnota (V)/šířka (W)/konEc:
Přidat (A) - přidá další entity do výběru pro zrcadlení podle zvolených vlastností
Odebrat (R) - ubere z výběru entity podle zvolených vlastností
Blok (B) - ze seznamu vyberete bloky, které chcete přidat do výběru
Barva (C) - výběr entit na základě barvy - výchozí hodnota je dle hladiny
Hladina (LA) - ze seznamu vyberete hladiny, které chcete přidat do výběru
Měřítko tloušťky čar (LTS) - měřítko typu čáry k vybrání - zvolte hodnotu
Typ čáry (LW) - index tloušťky čáry k vybrání - zvolte hodnotu
Proxy (P) - výběr proxy objektů ze seznamu
Tloušťka (TH) - tloušťka k výběru - zvolte hodnotu
Typ (TY) - typy entit k výběru - vyberte ze seznamu
Hodnota (V) - řetězce textu k výběru - vyberte ze seznamu
Šířka (W) - šířka k výběru - zvolte hodnotu
Konec (E) - ukončí výběr
POZNÁMKA Můžete využít systémovou proměnnou MIRRTEXT pro určení, zda si přejete zrcadlit text. Pro změnu směru textu nastavte hodnotu proměnné MIRRTEXT na 1; pro zachování směru textu nastavte hodnotu na 0.