CAD programy 4M
(entdel jméno entity)
Funkce entdel vymaže entitu danou jménem z výkresu. Pro získání jména entity použijte další funkce.
Tato funkce maže entitu (nebo entity) určenou jménem entity, pokud existuje ve výkresu. Použijte funkce entnext nebo entget pro získání jména entity.
Pokud byla entita smazána z výkresu již dříve, je obnovena. Jinými slovy, použitím entdel dvakrát entitu nesmažete. Toto funguje dokud neopustíte výkres. Jak je jednou výkres znovu načten, už nemůžete použít entdel pro obnovení smazané entity v předchozím kreslení.
PŘÍKLAD:
POZNÁMKA
- Pouze entity můžou být smazány pomocí entdel, ne atributy ani polyline vrcholy. Pro odstranění atributů a polyline vrcholů použijte příkaz funkce s AttEdit a PEdit příkazy.
- Entity v rámci bloků nemusí být smazány. Pro smazání takovýchto entit použijte entmake pro znovu-definování bloku bez entit, které chcete smazat.
Tato funkce maže entitu (nebo entity) určenou jménem entity, pokud existuje ve výkresu. Použijte funkce entnext nebo entget pro získání jména entity.
Pokud byla entita smazána z výkresu již dříve, je obnovena. Jinými slovy, použitím entdel dvakrát entitu nesmažete. Toto funguje dokud neopustíte výkres. Jak je jednou výkres znovu načten, už nemůžete použít entdel pro obnovení smazané entity v předchozím kreslení.
PŘÍKLAD:
Kód | Results |
---|---|
(setq a (entnext)) | |
(entdel a) | Delete entity. |
(entdel a) | Undelete entity. |
POZNÁMKA
- Pouze entity můžou být smazány pomocí entdel, ne atributy ani polyline vrcholy. Pro odstranění atributů a polyline vrcholů použijte příkaz funkce s AttEdit a PEdit příkazy.
- Entity v rámci bloků nemusí být smazány. Pro smazání takovýchto entit použijte entmake pro znovu-definování bloku bez entit, které chcete smazat.