CAD programy 4M
(redraw [ename [mode]])
Překlopí výřez nebo entitu.
Tato funkce překreslí (nebo obnoví) celou obrazovku s grafickým displejem nebo jednu entitu. Jakákoli dočasná grafika (například ty, které jsou kresleny funkcí grdraw) zmizí s touto funkcí.
Pokud je zadán argument ename (zkratka pro jméno entity), je tato entita zobrazena jinak, v závislosti na hodnotě zadané v argumentu režimu:
Když jsou tyto hodnoty zadány jako záporná čísla, funkce ovlivňuje pouze hlavní část složitého prvku (například blok nebo křivku). Dílčí prvky nejsou ovlivněny. Tato funkce vždy vrátí hodnotu nil.
PŘÍKLAD:
Tato funkce překreslí (nebo obnoví) celou obrazovku s grafickým displejem nebo jednu entitu. Jakákoli dočasná grafika (například ty, které jsou kresleny funkcí grdraw) zmizí s touto funkcí.
Pokud je zadán argument ename (zkratka pro jméno entity), je tato entita zobrazena jinak, v závislosti na hodnotě zadané v argumentu režimu:
Mode | Meaning |
---|---|
1 | Perform a standard redraw. |
2 | Blank the entity from the screen (a reverse redraw). |
3 | Highlight redraw (system variable HIGHLIGHT). |
4 | Do not highlight. |
Když jsou tyto hodnoty zadány jako záporná čísla, funkce ovlivňuje pouze hlavní část složitého prvku (například blok nebo křivku). Dílčí prvky nejsou ovlivněny. Tato funkce vždy vrátí hodnotu nil.
PŘÍKLAD:
Kód | Result |
---|---|
(redraw) |
Redraws entire screen. |
(redraw en1) |
Redraws selected entity. |
(redraw en1 2) |
Blanks out the selected entity. |