CAD programy 4M
Systémové proměnné od písmene S
Proměnná | Krátký popis |
---|---|
SAVEFIDELITY | Neimplementováno. |
SAVEFILE | Koncovka automaticky ukládáných souborů. |
SAVENAME | Název a cesta aktuálního výkresu. |
SAVEROUNDTRIP | Nerozeznané entity při uložení do verze R14. |
SAVETIME | Automatické ukládání. |
SCREENBOXES | Neimplementováno. |
SCREENMODE | Zobrazení textu a grafiky. |
SCREENSIZE | Velikost kreslícího okna. |
SCRLHIST | Počet řádků v příkazovém okně. |
SELECTIONANNODISPLAY | Určuje, zda se anotativní entity při výběru zobrazí v jiném podporovaném měřítku |
SELECTIONPREVIEW | Určuje, zda se zobrazí náhled při výběru entit. |
SELECTIVEREGENMODE | Určuje, jak se budou regenerovat přímky, paprsky, OLE objekty a .pdf odkazové soubory při panorámování nebo zoomování. |
SETBYLAYERMODE | Určuje, které vlastnosti budou změněny na ByLayer použitím příkazu Set to ByLayer. |
SHADEDGE | Stínování hran. |
SHADEDIF | Neimplementováno. |
SHADOWPLANELOCATION | Neimplementováno. |
SHORTCUTMENU | Řídí kliknutí pravým tlačítkem myši a místní nabídky. |
SHOWHIST | Neimplementováno. |
SHOWTABS | Zobrazení záložek. |
SHPNAME | Neimplementováno. |
SKETCHINC | Přírůstek segmentů u skici. |
SKPOLY | Nastavení příkazu Skica. |
SNAPANG | Úhel natočení krokování. |
SNAPBASE | Počátek mřížky. |
SNAPCOLOR | Barva úchopových značek. |
SNAPISOPAIR | Kříže dle izometrických rovin. |
SNAPMODE | Zapnutí úchopů. |
SNAPSTYL | Styl úchopů. |
SNAPTYPE | Nastavuje typ krokování pro aktivní náhled pro mřížku nebo polární krokování. |
SNAPUNIT | Rozteč krokování. |
SOLIDHIST | Neimplementováno. |
SORTENTS | Pořadí entit. |
SPACEASENTER | Řídí, jestli je symbol pro prostor brán jako samostatný vstup (jako Enter) nebo jako běžný symbol prostoru. |
SPLFRAME | Spline s kontrolním polygonem. |
SPLINESEGS | Počet segmentů při převodu křivky na spline. |
SPLINETYPE | Typ spline při převodu u PEDIT. |
SRCHPATH | Cesty k souborům. |
STARTUP | Zobrazení Průvodce novým výkresem. |
STATBARSTYLE | Určuje mnoho možností pro příkazový řádek. |
STEPSIZE | Neimplementováno. |
STEPSPERSEC | Neimplementováno. |
SUNPROPERTIESSTATE | Neimplementováno. |
SUNSTATUS | Neimplementováno. |
SURFACEMODELINGMODE | Určuje, zda jsou povrchy vytvářeny jako NURBS povrchy nebo jako procedurální povrchy. |
SURFTAB1 | Počet segmentů pro povrchy. |
SURFTAB2 | Hustota sítě pro povrchy. |
SURFTYPE | Typ pro vyhlazení spline. |
SURFU | Hustotu povrchu v primárním směru pro příkaz 3DMESH. |
SURFV | Hustotu povrchu v sekundárním směru pro příkaz 3DMESH. |
SYSCODEPAGE | Kódování systému. |
SYSTEMAFFINITYMASK | Hlásí bitový kód, který ukazuje počet procesorů nalezených v počítači. |
Vyhledávání: