CAD programy 4M
LISP příkazy pro 4MCAD od písmene E
Příkaz | Krátký popis |
---|---|
endtransaction | Ukončí zpracování transakce. |
end_image | Ukončí vytváření obrazu dialogového okna. |
end_list | Ukončí proces seznamu dialogového okna. |
entdel | Funkce entdel vymaže entitu danou jménem z výkresu. Pro získání jména entity použijte další funkce. |
entget | Určuje DXF data entity a načte seznam entit s databáze výkresu. |
entlast | Získá poslední entitu ve výkresu. |
entmake | Přidá entitu do výkresu a zapíše ji do databáze. Seznam musí být ve formátu tečkovaného páru. |
entmakex | Vytvoří nový objekt nebo entitu, dá úchop a jméno a vrací nové jméno entity. |
entmod | Funkce entmod upravuje entitu ve výkresu pomocí entita-seznam v databázi výkresu. |
entnext | Funkce získá jméno následující nesmazané entity ve výkresu. |
entsel | Funkce entsel vyzve uživatele k vybrání entity a vrátí seznam obsahující jméno entity. |
entupd | Funkce entupd překreslí entitu na obrazovce. Atributy bloku nebo polyline nejsou aktualizovány automaticky. |
epeat | Zopakuje. |
eq | Určuje, zda jsou dva výrazy vázány ke stejnému symbolu. |
equal | Určuje, zda jsou dvě tvrzení stejná |
eval | Vyhodnotí výraz. |
everse | Funkce obrátí seznam a změní pořadí položek v seznamu. |
exit | Ukončí |
exp | Vypočítá přirozený exponent. |
expand | Rozšíří prostor paměti. |
expt | Tato funkce vrací základ mocniny umocněnou o mocnitele. |